کارگاه آموزشی ui-ux

کارگاه پیشرفته ui - ux در جادوی فکر ، ساختن و پیاده سازی محصولات نرم افزاری هر روز ساده تر می شود اما طراحی یک محصول کارا، تاثیرگذار و ساده همچنان سخت و پیچیده است.

در سراسر دنیا همه شرکت‌های برنامه نویسی محصولاتی را طراحی می‌کنند که در نهایت به دست کاربر نهایی می‌رسد تا از آن استفاده کند. از این رو تجربه‌های خوب و بدی که کاربران در استفاده از محصولات دارند به راحتی موجب رونق و یا شکست یک استارتاپ و یا کسب و کار می­ شود از این رو بنابر نیاز مشتریانمان از یک سو و سازمان‌ها از سوی دیگر، لازم دانستیم تا طراحی محصولاتمان در همه حوزه‌­های ویندوز، وب و موبایل، رنگ و بویی کاربر پسندتر و ساده تر و کاراتر به خود بگیرد. 

 تجربه‌کاربری یعنی نگاه به کاربرد محصول از بیرون و از همان سمتی که مردم به نحوه عملکردش نگاه می‌کنند، بنابراین درصدد برگزاری یک کارگاه تخصصی ui-ux ویژه همکاران جادوی فکر برآمده ایم و در این دوره سعی کردیم تا با رویکردی داده محور و نتیجه‌گرا، اصول طراحی و توسعه‌ی محصول، مورد بحث قرار گرفته و با نگاهی نقادانه به روند فعلی پیشرفت محصولات، به ارائه‌ی روش‌هایی بهینه‌تر در جهت ارتقاء کیفیت تجربه‌ی کاربری و مقبولیت این تجربه در بازار هدف بپردازیم.

مدرس کارگاه: مهندس علی بابایی

زمان کارگاه: 

     پنجشنبه   97/11/11 

     جمعه    97/11/12